tisdag 3 februari 2009



TODAY!
Just nu så gör jag och mamma en äppelpaj ! Nu är den i ungnen och Wille skriker `Give me an apple pie!!´

Jag och mamma gillar bara degen så vi är mätta när pajen är klar, pappa och Wille gillar mest vaniljsåsen!
Vad är ditt favorit recept?
Idag har jag också köpt en bok...Jag är helt galen i pennor, skrivböcker och stickers.
Jag försökte hitta en kalender fast det fanns ingen rolig så jag hittade något annat! Som vanligt.
Ha en super dag!
Just now me and mom are making an apple pai, it´s in the and my little brother is screaming "Give me apple pai"!
SES! Snart ska jag ha en tävling där man kan vinna massor av snygga priser! I also bought a book, I love pencils, books and stickers. I tried to find a calender but I didn´t find any good ones so I bought something else instead as always!
Have a good day!

13 kommentarer:

  1. Hej tjejen..Trevligt att bo i singapore, skulle jätte gärna vilja åka dit någongång..Hur kommer det sig att du bor där då? Permanent eller just tillfälligt? Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. sv: jag har läst de 2 första böcerkna i serien och ska läsa de två andra sen, skitbra är böckerna :) Och nej, filmen o boken är inte riktigt lika :P

    SvaraRadera
  3. sv: haha aa , fin blogg btw (:

    SvaraRadera
  4. hej.
    jag gillar den orginala äppelpaj receptet med smulpaj eller den där de är havre i:) sen är jag stormförtjust i blåbärspaj!
    du hade fin blogg må jag säga..kram

    SvaraRadera
  5. svar: Haha, jaadu vi storpluggade i 4timmar. Rekord, heheh ;)

    SvaraRadera
  6. mums för paj

    SvaraRadera
  7. ja det är det :)

    SvaraRadera
  8. sv: Tack så jättemycket! Gullig kommentar jag fick. :) Vilken fin header du har! Verkligen härlig med alla färger. :) Allt bra med dig?
    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Sv: Varsegood (: nej faktist inte :p Men bild kontrastet är är ganska högt så mina ögonfransar ser ju ganska målade ut ;p Men annars är den neutral (:

    SvaraRadera
  10. sv: Ja min helg har varit bra, dindå? :D

    SvaraRadera
  11. hehe ja, men det hör till tycker jag:D

    trivs du bra i singapore?:)

    / Emma

    SvaraRadera
  12. Jaha va spännande & roligt :) Trivs du bra då? Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Tack så mycket och detsamma :)
    Jag ska genast kolla in din mammas blogg!
    Hoppas du får en underbar dag!

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)