söndag 1 februari 2009

Hello!

Idag ska jag vissa er ett utav mina skor jag köpte dom när jag gick ut och shoppa med Sophie för typ 5 dagar sen!


Jag ska ta en bild på mig med skorna på mig men inte nu eftersom jag har ridigt så mycket denna vecka och jag har fått skoskav

Men på tal om rida så idag så gick jag till stallet igen.




Detta är några bilder på mig och Coco (hästens namn) Jag hade honom för pony ridningen som jag tog hand om igår. Coco var jätte snäll! Han vart lite hungrig så att han började tugga på mina byxor.

Signen som säger Dead Slow trodde vi menade att hästarna var dead slow! Man kan ju tro det.
Ses senare
Hello!
Today, I will show you one of my shoes. I bought them when I went out shopping with Sophie for 5 days ago!
These are some pictures of me and Coco (the horse's name) I had him for pony riding as I took care of yesterday.Coco was really nice! He every little hungry, so that he began chewing on my pants.
The sign that says Dead Slow thought we meant to horses was dead slow! We can believe it.
Seee you later!

18 kommentarer:

  1. Vill också bo i ett varmt land. Saknar du inte Sverige lite? Fina bilder

    SvaraRadera
  2. I love that shoes!

    SvaraRadera
  3. Snygga skor o söt ponny ^^ Hur kommer det sig att du bor i singapore?

    Sv. Nä, den e inte riktigt. Det är en sparbössa faktiskt :)

    asianhit.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Så fina skor & plånbok :)

    SvaraRadera
  5. jag prenumererar mer än gärna lägger till dig på en gång :D hoppas du gör detsamma :D
    kram!

    SvaraRadera
  6. sv: nej, jag har inte varit där, nästan ingenstans, höhö.

    SvaraRadera
  7. Well, thank you very much! It's a shame you don't understand Spanish, but I guess I'm in the same position with your language LOL

    Hope we'll keep in touch :)

    SvaraRadera
  8. Hi!! Thanks for your visit!! your blog is lovely...and you're very far, :))

    have a nice day too ♥
    bye

    SvaraRadera
  9. Hi! do not worry, I speak a little English. What I will try to speak evil strive hahaha.Gracias for your comment. You are in Asia? Study in Asia?
    kisses

    SvaraRadera
  10. Ha en trevlig måndag!

    SvaraRadera
  11. oh girl,I hate my hair hahahah

    hugs and kisses!

    SvaraRadera
  12. sv: ja de kallar mig ica ;p
    kram

    SvaraRadera
  13. Thank you very much! Your photos also are precious. I more or less yes that I speak English.
    Thank you for passing


    An Kiss :)

    SvaraRadera
  14. I love your blog is very nice!
    1kiss from a Spanish girl :)

    SvaraRadera
  15. hehe ja gör så!
    du, hur kommer det sig att du bor där borta?

    SvaraRadera
  16. oh my God! studying things! hahaha ... I finished my studies: sound and image, advertising and interior design. I have my own interior design company and also worked as controller of coordination in business direction of my father.

    This summer I was in Thailand on holiday ... it is too hot, but it's really beautiful.

    I hope to continue talking to learn English and speak it very badly.

    SvaraRadera
  17. jaha i see :)
    saknar du inte sverige då?

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)