onsdag 4 februari 2009



Jag och ett par kompisar funderar på att ha ett stort party på Alla Hjärtans dag den 14 februari, vi ska hyra Brittiska klubben, och sen ska vi ha en DJ som spelar och vi får bjuda in 20 personer var. Vi tänkte att alla inbjudna betalar 50 kronor.Det är rätt mycket och planera och det tar tid, det är lite stressigt att det är nästa lördag...
Vad ska ni göra på Alla hjärtans dag?

Jag har precis kommit hem från Taekwando träningen och jag fick mitt gula bälte! Skönt att komma ett steg längre än nybörjarbälte...

Just nu sitter jag och slutarbetar på mitt prokektarbete på Renessans perioden, Michelangelo och alla de gubbarna, ahhhh jag blir aldrig klar! Varför får vi så mycket läxa?
Well, jag kanske ska koncentrera mig på att bli klar...Ha de!


Me and some friends are thinking of having a big party on Valentines day, we are renting British club and a DJ. We are inviting 20 people eache and they are paying an enterance fee of 10 sgd. It´s a lot to plan and it takes time it´s a bit stressful that it´s already next Saturday...
What are your plans for Valentines day?

Today I had Taekwando lesson and I am now a yellow belt, feels good not to be a white belt any more:)

I´m now working on my project on the Renassence, Michelangelo and those guys, and it takes forever to finish!! Why do we have so muche homework??
Well I better pay better attention to the project so, see ya!

7 kommentarer:

  1. jag har ännu innga planer för alla hjärtans dag..
    Lina

    SvaraRadera
  2. Hej, min kompis olivia har just flyttat till Singapore. Känner du henne?
    // Wilma, www.lantisbarn.blogg.se

    SvaraRadera
  3. jag har också varit på rihanna konsert :) tyckte att hon var cool med. Vilka andra konserter har du varit på?

    SvaraRadera
  4. Hehe vad bra då.
    Ja jag har en katt som heter Mulle :) Varför undrar du?`Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! tack för din kommentar! Om du oxå är hemma och är sjuk & har msn kanske jag kan få adda dig? :)
    och fy tusan va roligt att bo i singapore! :o
    Jaja släng en kommentar till mej om du vill adda mig! :)
    puss :*

    SvaraRadera
  6. Kul att du gillar min header och bilden :)

    SvaraRadera
  7. Det blev inget tittande av faktiskt, jag blev för trött :P Men Bridget Jones är verkligen superbra! Bor du verkligen i Singapore? Hur länge har du gjort det? (:

    /Louise

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)