söndag 8 februari 2009


Oki, måndag igen, sammanfattning av helgen: sov över hos Sam i fredags, ja vi sov väl ett par timmar i varje fall...mamma ringde och väckte mig vid 10 på morron!

Åkte och shoppa på Orchard road med Sam sen hjälpte jag till med ponnyridningen igen, det är skitkul, men den här ponnyn var lite knasig han stegrade sig och trampa mig på foten flera gånger. Och igår söndag var jag med Julia och Sam ett par timmar, vi hade fått jättemycket läxa över helgen...suck!
Gjorde ni nåt kul i helgen!?
Vi får se, kanske kommer det ett inlägg senare igen, om jag har tid! På fotot är det vår katt Prins, han är sååå söt!
Tjingeling.


Monday again, so what happend this weekend? Well I slept at Sams place from Friday to Saturday, went to Orchard Road and did some shopping, then I helped out with the pony rides again, it really fun!
Yesterday I was with Julia and Sam, we did our homework, we had a lot!
So, what did you do this weekend?!
On the photo it´s our cat Prins, he´s so cute!!

7 kommentarer:

  1. Hihi ja han är verkligen jättesöt.

    SvaraRadera
  2. Svar: Jodu, hockey är verkligen bland
    det absolut bästa som finns. Synd att du inte kan spela mer, men det finns väl andra fördelar med att bo i Singapore kanske :P

    SvaraRadera
  3. ah ! stackare snö som är så härligt :D bor du i singapore ? ^^

    SvaraRadera
  4. sv. Tack ska du ha!

    SvaraRadera
  5. Du tar jätte fina bilder!
    Är den där Canon 400d bra funderar på
    att köpa en system kamera så... ;)

    SvaraRadera
  6. sv; va? vilken lyx! skicka hit lite värme och sol :D hihi!

    SvaraRadera
  7. jadu, det är förstagången det är disco på min skola :)

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)