lördag 7 februari 2009

Hello!
Idag gick jag och Sam till Orchard Road, som är den största shopping gatan i Singapore, jag köpte magnetiskt näspiercing (jag vill ha en riktig men jag måste ha fyllt 16 för det). Efter det hjälpte jag till med ponnyridningen igen, det var inte så många småknoddar som ville rida idag och tur var kanske det eftersom ponny var lite crazy. Han stegrade sig 3 gånger och trampade mig på fötterna 2 gånger, aj!!

Om två veckor ska jag till en läger som ska vara lite utanför Singapore..Förra året så åkte vi till ett annat ställe utanför Singapore... Nästa år ska jag till Australien!!!


Idag åt jag,mamma och pappa mexikanskt igen! Hehe fast idag åt vi det ute.(Inte hemma asså)

Asså om du vill fråga mig frågor om Singapore eller någonting! Adda mig på msn!
erica.a_ica@hotmail.com


Love you!

Hello!
Today I went with Sam to Orchard Road, I bought magnetic nosepiercing (I want a real, but I must be over 16 for it). After that I helped with pony riding again, it was not so many young people who wanted to ride today and that might be good because the pony was a little crazy.
About two weeks I'm going to a camp that is abt outside Singapore.. Last year, we went to another place outside Singapore ... Next year I'm going to Australia!

If you want to ask me questions about Singapore or something! Add me on msn!

erica.a_ica@hotmail.com

4 kommentarer:

  1. Ta`cktack, hur är det med dig idag?

    SvaraRadera
  2. *svar;* aw, taack :) <3

    SvaraRadera
  3. Passa på och få en länk i min blogg, tävling på G ;)!

    Klicka här på länken för mer information:
    http://maatildadahl.blogg.se/2009/february/tavling.html

    SvaraRadera
  4. Du värkar ha haft en bra dag!

    Du har blivit utmanad!
    För att veta mera, kolla in min blogg ;)

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)