torsdag 5 februari 2009

Hey.Hello.Hi

So whats up people!?!?! Im really good because I just came home from the horse stable! On Friday (Tomorrow) I will sleep over at one of my best friends called Samantha (Sam) She is from England and she is awsome! Before I lived in her condominium but then i moved to a house a little bit outside the city.

This was suppose to mean I love free time but then i got to know that the pink thing didnt mean free.


This is me when I was with Samantha (Sam) We had so much fun! I had bubble gum in my mouth.


This picture was taken in my last bathroom and i jusy felt like putting animals on..


I have no idea what that means... But its me


This is suppost to be given to the guy I like on valentines day! :)
This is me and my teddy bear mr.cool

Today nothing really happened in school . If something would happen then I would tell you!!!

See you all ! ! ! ! ! ! ! !

15 kommentarer:

  1. Hej! hoppas du fick min kommentar! jag skulle vilja fråga dig en grej ^^
    så .. släng en kommentar i min blogg sen om du vill maila eller msna med mig :)

    SvaraRadera
  2. hihi nu svarade du ^^
    nej jag bara undrar:
    min nästan största dröm är att få flytta utomlands, gå i utlänsk skola ja du vet, allt det där. och när du upplever det, så undrar jag hur det är. är det tråkigt, underbart roligt? du vet vad jag menar? :)

    SvaraRadera
  3. Haha, jaa! :D <33

    SvaraRadera
  4. SV: tacktack (:

    SvaraRadera
  5. Svar: Man tackar! Fin blogg du har du! :)

    SvaraRadera
  6. svar: jag tycker också att kim är gnällig och så, han verkar liksom aldrig bli nöjd..

    ja, janets röst är helt fantastisk:)<3

    SvaraRadera
  7. Svar: Tacktack :) Tror NP gick ganska bra faktiskt! Ha det så fint nu i soliga Singapore :D

    kram

    SvaraRadera
  8. jätte fin blogg! :)

    kram

    SvaraRadera
  9. Sv: Alltså, det var min kompis som just har flyttat! Hon heter OLIVIA!!

    SvaraRadera
  10. Tack, den var faktiskt riktigt god :)

    SvaraRadera
  11. hej.. nu blev jag nyfiken när jag såg en kommerntar fårn "erica i singapore". bor du där eller är du där på resa?

    SvaraRadera
  12. Ne de var verkligen gott :)
    va läckert att du bor där borta. låter riktigt härligt.
    kram

    SvaraRadera
  13. SV: Haha, ja, Lovisa är rolig! ^^
    Kram! :)

    SvaraRadera
  14. Fina bilder! <3

    SvaraRadera
  15. Vad häftigt att bo i singapore! Jag åker inte utsomlands särskilt mycket. Skulle vilja "bo utomlands" i kanske 1 - 2 månader.. Typ Australien... Åh! :D haha. Ha det kul med Sam!
    / Klarara.blogg.se

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)