fredag 20 februari 2009

Idag hade jag ingen lust alls att gå till skolan, jag hade en tid hos tandläkaren på morgonen och sen frågade faktiskt mamma om jag skulle ta en dag ledigt från skolan, JAAA tack!
Så istället för skola åkte vi och shoppade och åt en supergod lunch på ett urmysigt ställe lite ute i djungeln!
Jag hade tänkt att gå till stallet men det hade jag inte tid för...Jag åkte till svenska skolan lite senare på dagen och det var roligt!eller inte...

Jag köpte denna klänning idag på Arab street och hade på mig den till svenska skolan.
Ha en bra helg, händer det nåt kul?
Kram

5 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt, ser skönt ut med sol!

    SvaraRadera
  2. sv: åh tycker du? vad kul att höra:D och tack!

    SvaraRadera
  3. Tack så mkt! Det kan jag behöva, är så sjukt tråkigt att vara sjuk :S

    SvaraRadera
  4. gud, vad coolt att bo där du bor! är det permanent boende? kramkram

    SvaraRadera
  5. Jätte fin klänning!
    Skönt att va hemma från skolan ;)
    KramisKramis

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)