måndag 23 februari 2009



Jeeezz, vad den här helgen har gått snabbt, hela lördagen var jag i stallet, hade sagt till mamma o pappa att jag skulle vara hemma kl. 12 men kom inte hem förrän efter 7 på kvällen, jag var dyngsur och mina fötter såg ut som russin för det spöregna på dan, klafs, klafs lät det när jag gick, haha!
I söndags var jag också i stallet en stund, började med läxan och sen gick vi på bio, Pink Panter 2, det var rolig, han gör ju allting fel ändå så blir allt så bra på slutet, konstigt. Jag åt socker popcorn. Gott!
Jag har inga kuliga foton, så jag slänger in ett kollage från vår semester på Langkawi!
Nu måste jag fortsätta med läxan, jag ska rappa i skolan imorrn, hihi.

12 kommentarer:

  1. Oj, lycka till imorgon ! Hoppas rappen går bra ^^ :)

    SvaraRadera
  2. hehe tackar=)synd bara att det inte är många som bryr sig, knappt någon men jag uppskattar din kommentar=)

    SvaraRadera
  3. Mysiga bilder :)
    Jag vill ocå lära mig att rappa xD Vad ska rappa för något? :)

    SvaraRadera
  4. Hehe. Pink Panter är ju så roligt.. Har alla filmer hemma, nya som de gamla (och de gamla är roligast!).

    SvaraRadera
  5. det var en rolig fest också :D

    härliga bilder! :)

    SvaraRadera
  6. skojigt att du tittade in i min blogg :D. ha det bra!

    SvaraRadera
  7. Jo det gick över och har inte ont i magen längre.
    Haft en bra dag då?

    SvaraRadera
  8. Svar: Det var himla härligt :D Precis som bilderna, åh vad fina :D

    kram

    SvaraRadera
  9. oj, trodde du var äldre än 13 :)

    SvaraRadera
  10. Den är där nu ifall du vill se den,
    Kommentera den gärna ;)
    Fina bilder! <3

    SvaraRadera
  11. svar; jaa, det var superskönt i Rom! :D <3

    SvaraRadera
  12. Sv; Okej :D
    Jättefina bilder, vad har du för kamera?
    Kram Sara (www.februaritjej.blogg.se)

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)