torsdag 19 februari 2009

Igår kom jag hem från mitt läger! Det var roligt men jag blev ganska trött första kvällen så sov jag bara 2 timmar för alla höll på att prata och på och av lampor...Medans jag tänkte på dom som ville sova!

Vi fick olika utmaningar vi skulle göra, t ex gå på lina högt uppe i luften, paddla kanot, badade mm.

Jag ska visa er bilder därifrån men just nu har jag inga! Jag ska ta från Facebook eller från min kompis!
Idag var det tråkigt i skolan för att min kompis var sjuk och min andra kompis var på läger B.

Nu måste jag göra läxan, blää och äta upp min apelsin...Ha de!

6 kommentarer:

  1. sv: haha åh det låter mycket skönare! :)

    SvaraRadera
  2. sv: javisst gick det bra :) bor du alltså i singapore? :)

    SvaraRadera
  3. Oj du värkar att ha haft roligt!
    Fin bild!

    SvaraRadera
  4. jaa :p oh, okej! :}

    SvaraRadera
  5. tack (:
    fin blogg , hur länge har du bott i singapore ?
    varför bor du där ? (:
    ha det bra ,

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)