onsdag 11 februari 2009

Hej!
Idag så försökte jag göra bullar :) fast det gick inte så bra, jag skulle överraska mamma. Jag gjorde med min hemhjälp och jag trodde att hon visste... (som hon gjorde)
Men hon stog där och sa vad jag skulle ha i och då sa hon 18 dl mjöl och jag typ råkade att ta mycket mer! Så bullarna blev stenhårda...

Jag sa till mamma att det var nåt fel med ungnen men tror nog inte att du funka! och jag bara log och sa att dom ser ju goda ut.


mummms! fast blääää

Idag i skolan började jag nästan en food fight men den blev aldrig.... Det började såhär jag har några svenska killar i min klass som inte gillar mig eller mitt tjejgäng och jag råkade spilla över jos över honom och då började han spreja kill deodorant på mig.... så att jag luktade som en kille! så började det. Fast det var inte första gången!

Vi ses, nu måste jag gå och sova
Kiss and Hugs!!!

Yesterday I did some baking, or tried anyway, it didn´t go so well, I added to much flour, the cinnamon buns where so hard, not eatable! It was a surprise for my mum, and I said that it was something wrong with the oven but she didn´t believe me:)

Today in school I almost started a food fight, I accidentally spilled juice over a guy and he started spraying guys deodorant all over me, so I smelled like a guy!! But hey it wasn´t the first time:)

That´s all for today, See ya!

36 kommentarer:

  1. hihi ja de såg goda ut:)

    SvaraRadera
  2. Hehe bullarna såg alla fall bra ut :)

    SvaraRadera
  3. Varför får man inte det :) ?

    SvaraRadera
  4. åh, är det rooligt att bo där ? :)

    tack för kommentaren, fortsätt gärna att kommentera. ha det bra, kram <3

    SvaraRadera
  5. sv:hoppas jag med! annars blir jag ledsen i ögat..

    SvaraRadera
  6. Sv: haha, är dom inte lika bra där? "/
    ha en fortsatt trevlig dag!

    SvaraRadera
  7. Tycker det ser ut att gå bra jag :D

    Har lagt till dig på Bloglovin nu, ska vi följa varandra? :D

    svar: tack du!

    SvaraRadera
  8. Men vadå underbart att bo i Singapore? Här är det snöstorm, bara så du vet asså.. Sola lite åt mig också är du snäll ^^, Kramar

    SvaraRadera
  9. ja jag kommer inte undan länge men detr är skönt. hur är det i singapore? :D

    SvaraRadera
  10. ja den var toppen och det ska nog göras om igen iår!

    Vad kul att du också heter Erica ;)

    SvaraRadera
  11. sv: tack desamma :D gjort idag då?

    SvaraRadera
  12. sv; haha de va en bra fråga! jag vet inte rikigt vad jag är mest intresserad av men kanske foto?

    SvaraRadera
  13. ja men varsegod! :)

    SvaraRadera
  14. tack. hmm får man fråga varför du bor ända där borta när du är så ung?

    SvaraRadera
  15. sv; ja, man får en sådan panik, men nu är det bra igen :D
    hur är det med dig?

    SvaraRadera
  16. Tack för kommentaren Erica :)

    SvaraRadera
  17. sv: åh nej vad tråkigt. fast du kan ju alltid kolla på svt.se efterråt ;) fast jag har kompisar som sett melodifestivalen förra året på svt europa som finns lite varstans (dom stora hotellen tror jag?!?) eller ni kanske har de hemma? :P

    SvaraRadera
  18. svar: Tack, hoppas det går undan :)

    SvaraRadera
  19. Svar: Tack så jättemycket! :D

    SvaraRadera
  20. Sv: Tack, tack :)
    Desamma :D

    SvaraRadera
  21. Ja det var grymt skönt med kort skoldag, bara tre timmar ;)

    Händer idag?

    SvaraRadera
  22. Svar: Tack så mkt! :D Ja, jag ser att du har en riktigt bra systemkamera. Lär du dig att hantera den så kan du få kanonbilder ju, mycket bättre än vad jag tar eftersom jag kör med en digital (dock en av dom bästa eftersom den har slutare, bländare osv..) men du kan ju få hur bra bilder som helst. Jag har inte alltid tagit bra kort ska jag säga dig, och den är nu sista veckorna som jag tycker jag har fått till en del riktigt fina kort.

    SvaraRadera
  23. Ja jag älskar min kamera:) Fast skulle dock vilja ha lite objektiv;)

    SvaraRadera
  24. Sv: Jag bara ååå va gött när jag läste din kommentar :) Va coolt att bo i Singapore :) Vad pratar du för språk där ? :P Ha en bra dag själv ;)

    SvaraRadera
  25. Hej!

    va roligt att du gillade tipsen!:)
    Jätte fin blogg by the way, coolt att du bor i singapore!
    ha det bäst
    kram från emma

    SvaraRadera
  26. Haha, ja det är det verkligen! Gud vad härligt med Singapore! Nu blev jag avundsjuk! :P

    SvaraRadera
  27. aha, ja hästar är verkligen livet kan jag lätt säga :)

    SvaraRadera
  28. Sv: Hehe tack ska du ha :) Men jag var tvungen att klippa de. Det var ju så himmla risigt.

    detsamma :)

    SvaraRadera
  29. kika gärna på min blogg =)

    SvaraRadera
  30. Hej! Vad roligt att vara i Singapore! Varmt och skönt? De där bullarna ser goda ut iallafall!=)

    SvaraRadera
  31. Sv: hehe tack ska du ha :) Ja jag var ju tvungen, det var så himmla risigt.

    Tack, detsamma :)

    SvaraRadera
  32. *svar:* Javisst var den fin! (^^,)
    kul att du lämnade ett litet avtryck! haft en bra dag ? kram

    SvaraRadera
  33. jepp jag tycker att det var en rätt fiffig grej att tjäna pengar på ;)

    SvaraRadera
  34. Sv; ne... jag vet, igår kunde jag inte svara så det var därför det kom lite sent:) Gud vad kul att bo i Singapore!

    Kram/Veraablogg.blogg.se

    SvaraRadera
  35. Hejsan!
    TAckar. Ja, intervjun gick jättebra.
    Nu är dt bara att vänta till nästa vecka, så det är skönt att det går fort.
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)