torsdag 12 februari 2009

Tja ba di ba duuuu!!!
Denna vecka så har jag haft ganska mycket att göra! Taekwando, ridning, läxor och jag har börjat en läsklass i skolan och sen har jag gjort ett projekt... Men idag så ska jag skriva om olika saker!

Igår fick jag nya sminkgrejer!
Men jag fick precis reda på att jag inte kan föra över bilder så att jag gör det imorn... om jag kan!


Okej idag så gjorde jag inget specielt, jag mamma och William gick till Mexikanska igen. Jag tog en Nachos och blev mätt som en plätt!

Imorgon har jag Svenska skolan efter Engelska skolan, det ska inte bli så kul men jag måste hålla upp min Svenska så att jag kan skriva på min blogg!

Julia har ett pool party på lördag och innan jag åker till Sam (ska sova över, mamma är i Bangkok och pappa i Korea) måste jag köpa en present till Julia. Vi ses!

Kom ihåg imorrn när jag skriver så har jag inte åäö på Sams tengentbord så att jag kanske säjer
hej det ar Erica i Singapore och jag ar 12 ar!
hehe men jag bara varnar dig!

Har ni någonsin tänkt på hur mycket ni bara ÄLSKAR er familj! om man tänker på det så är det ganska mycket! Såklart man bråkar då och då men min familj är helt fantastisk!
ÄLSKAR ER!!!!



Helo ba doba duuu!

This week I have had quite a lot to do! As taekwando, riding, homework I have to start a literacy class at school and then I have done a project ... But today I'll write about different things!

Yesterday I bought some new makeup things but, I can´t show them! Can´t download...
Okay, so today I did nothing special, my mom and William went to Mexican restaurant again. I took Nachos and it it was sooo good!

Tomorrow I got Swedish school! And after that I´m going to Sam, sleeping over again. But before that I need to stop at a shoppingmall buying a present for Julia, she has a pool party on Saturday.

Have you ever thought about how much you just love your family! if you think about it so there's quite a lot! Of course Monday arguing now and then but my family is completely imaginary path! Love you!!

1 kommentar:

  1. sv: jag fick en tid på tisdag så nu är det bra med tandställningen:)

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)