fredag 16 januari 2009


Vi har en tradition i vår familj att äta tacos på fredagar, vi tröttnar aldrig på det! Har ni nån tradition i er familj?
Idag har jag haft mitt test för att få gult bälte i Taekwando, det kändes bra men jag får veta om nån vecka om jag har klarat mig!

Idag ska jag också bleka mitt hår!och göra typ mörka highlights! Jag skriver om det imorn! Ses!
Ha en bra dag!


We have a tradition in our family and that´s eating tacos ever Friday! Do you have any traditions in your family?
Today i had my Taekwando test for yellow belt, it felt good but i get to know in a week if I past or not...Wish me good luck!

Now I´m going to make my hair blonder and get dark high lights! I tell you about it tomorrow!
Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)