lördag 17 januari 2009

Min Helg/My weekend

I går blonderade jag håret och underhåret har jag färgat lite rödaktigt, jag blev rätt nöjd jag ville göra nåt annorlunda!

Igår hittade jag nyponsoppa här i Singapore i en Dansk bytik! Imorse åt jag det och det smakade som vanligt..mummms!!! Låter kanske inte så annorlunda för er, men svenska varor är jätte ovanligt att hitta här, så nyponsoppan var ett fynd!




Yesterday I made my hair a bit blonder, and addes some colour on the under hair. I am OK with the results.
I found a swedish delicacy here in Singapore and that doesn´t happen often, it was yummie!


4 kommentarer:

  1. Hej, fin blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ahhh, nu går det att komentera!
    Spänande att bo utomlands

    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Det där är gott att äta
    Svar: Tack

    SvaraRadera
  4. Kol blogg, väldigt kolt att du bor i Singapore;) Jag bor i Norge, kanske inte så där väldigt kolt..hehe.

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)