torsdag 15 januari 2009


Fredag!

Imorse när jag vaknade så hade jag inga problem med att gå upp, det var ju fredag! Skönt att helgen är nära, men samtidigt en ganska lång och tuff dag då vi efter vår vanliga engelska skola fortsätter 2 timmar med svensk skola. Så på fredagar slutar vi inte förrän 17.45...

Efter långa lov flyttar det alltid hit nya svenskar, men i vår klass fick vi inga nya, tyvärr!

Så vad händer hos er i helgen? Jag har mitt Taekwando test på lördag (ahhh jag vill ha gult bälte), sen ska jag gå med mamma och fixa ögonbrynen, de är så ljusa så de behöver färgas, mammas gener...suck! Sen vill jag gå och se filmen "Twilight" den har jag hört ska vara jättebra!

Friday!
This morning I didn´t have any problems getting up, it´s Friday! Nice that the weekend is so close, but at the same time it´s the toughest day of the week, since we first have our normal English school and after that we continue with Swedish school. School ends 5.45 on Fridays...

After Christmas new Swedish people move here, but in our class there were no new faces, unfortunately!


So what´s happening this weekend? I have my Taekwando test on Saturday (ahh, I really want the yellow belt) and I´m going with my mom fixing my eybrows, they need colouring, it´s my moms genes...say no more!
I also wanna go see the movie "Twilight" I hear that it´s supposed to be really good!

2 kommentarer:

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)