söndag 18 januari 2009



Rookie som jag är på det här med bloggandet så har det inte gått att lämna kommentarer hos mig....och jag visste inte heler hur jag skulla fixa problemet.

Men problem solved, så lämna kommentarer både ni som inte har egna bloggar och ni bloggare!
Sååå, hur har eran helg varit? Lugn och skön, eller fullt ös?
I helgen åkte jag till ett stort shoppingcenter med 4 byggnader där inne gick vi runt och de har även små stånd utanför butikerna, i ett av dem hittade jag 2 par nya glasögon. Jag köpte även en cool GUESS väska som ni får se imorgon!

Nu ska jag göra mig iordning för nu ska jag åka och rida, vi ses!

Rookie as I am with this blogging thing, there has been no chance to commenting on my posters, but now...problem solved! So all of you the ones of you that have your own blogs, and the ones who don´t, ...comment!

Sooo, how was your weekend?

I bought my self 2 new pairs of sun glasses this weekend, mine always brakes....I also bought a cool GUESS bag, I´m gonna show it tomorrow. See ya!



10 kommentarer:

  1. Men nu går det att kommentera? ;)
    Malaysia - det är ett land som står högt upp på listan när det gäller att besöka... Det istället för Thailand som alla verkar åka till, bara sådär numera ;)
    Dit och lära känna några människor IRL som man pratat med på Facebook och MSN ;) Frågan är när???
    Må så grankott...

    SvaraRadera
  2. what a nice sunglasses!

    SvaraRadera
  3. Vad kul med såna kommentarer, tack så mkt:) Du ha också fin blogg:)

    SvaraRadera
  4. Hur länge har du ridit? :)

    SvaraRadera
  5. åh tack så mkt , nu blir jag glad!

    SvaraRadera
  6. tack va glad jag blir :d är det bra med dig?

    SvaraRadera
  7. haha, nej den är ju jätteful just nu. :D men tack, kul att höra. :) jo, jag med som du kasnke förstår!

    SvaraRadera
  8. Ja visst är det :) det finns ställen som bara gör utan att kolla på åldern det handlar nog inte det, men lite för ung är du kanske ;p det viktigaste är att hitta ngt specielt man vill tatuera inte göra ngt bara för att senare kan man ångra sig. jag själv har väntat länge. det är värt det =)
    Coolt att du skriver på svenska & engelska!
    Kramis

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)