tisdag 20 januari 2009




Hej på er!

Idag i skolan har jag haft drama, det är jättekul, vi spelar såklart teater och medans vi gör det så filmar vår fröken så vi kan se våra misstag. Det lär man sig faktiskt av...Idag tittade vi också på Romeo och Julia, de pratar gammel engelska så det var lite svårt att förstå!

Jag gick till skolsyster idag för jag hade ont i örat och då sa hon att jag hade ett hål i trumhinnan! Då vart jag jätterädd, hur kul är det att gå omkring med hål i trumhinnan...men jag åkte til doktorn sen och det var ingen fara, jag hade ont för att jag är lite förkyld...jag fatta inte riktigt vad doktorn mena, men jag har ivarjefall inget hål på trumhinnan!
Jag skHär är en av mina favoritväskor, en GUESS.

Jag gillar den för att man kan ha mycket saker i den, den är jättestor. Färgen är glad och rosa!

Imorgon bitti ska jag upp tidigt för en ridlektion kl. 7 så nu ska jag gå och sova!
Gó natt!

Hey, guys! Today in school, I had drama, it's really fun, we play of course theater and while we do it our teacher is filming us so we can see our mistakes. It´s really useful to watch... Today we looked at Romeo and Juliet, they talk old English so it was a bit difficult to understand!

I also went to school nurse today because I had pain in my left ear, and she said I had a hole in the eardrum! I went really scared and called my mom right away, how fun is it to walk around with a hole in the eardrum...I later went to the doctor, but everything was good, no hole, puh!

This is one of my favorite bags, a guess. I like that you can have a lot of things in it, it is huge. And the color is happy and pink!
Tomorrow morning, I will get up early for a riding lesson at. 7 am, so now I have to go to sleep! Goodnight!

9 kommentarer:

  1. yes we will see :D have a nice dat ;D

    SvaraRadera
  2. ja, det är jätte drygt! :)
    bor du i Singapor? vad roligt, ät du där och pluggar lixom? =)

    SvaraRadera
  3. åh va gullig du är, tack :)
    jaa, det är jätte skönt!

    vad gör du för något i singapore? :)
    hoppas du har det bra!
    kram

    SvaraRadera
  4. hehe, Godmorgon!
    Hue har du det i Signapore?

    SvaraRadera
  5. Svar: jaa de e jobbigt :/ hhoppas jag med fakitkst =)
    tack
    Kram

    SvaraRadera
  6. Man tackar :D

    du får ha en bra dag tjejen!

    SvaraRadera
  7. allt har löst sig, det går jättebra :)

    åh jag undrar... hur är det i singapore?:D

    SvaraRadera
  8. Vilken tjusig väska

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)