måndag 5 januari 2009

MALAYSIA/BORNEO





Idag red jag igen, fast jag hade inte samma häst. Den här hästens namn var Bazuka.


Innan jag började rida honom så sa dom att han var snabb och ville in till skolgen/djungel. Fast jag märkte inget,bara dom 3 sista minuterna när han försökte slå ner den andra hästen...hihi...Mamma försökte ta bilder medans jag strulade...



Jag ska försöka få in en ridnings per dag...Det kallar jag att njuta!!!
På bilderna så är det jag och Bazuka.Det var soligt så att jag behövde ha solglasögon på...Det ser ganska konstigt ut...



Just nu ligger jag vid poolen.


Jag och min familj pratar om vad vi ska göra imorgon, typ gå på stan eller nåt sånt. Vi vill hinna med att se orangutangerna och nattflugorna, det är flugor som lyser på natten.

Hej då!








Today I was riding again,I didn´t have the same horse. This horse's name was Bazuka. Before I started to ride him the people there said that he was fast and wanted to run to the forest/ jungle. But I didnt notice anything, only the last 3 minutes when he tried to knock down the other horse ... hihi ... Mom tried to take pictures while I was nearly falling off ...I'll try to get a riding per day ... that 's enjoying life!



In the pictures, it is me and Bazuka. It was sunny so I needed to have sunglasses on ... It looks pretty weird ...



Right now I am at the pool. Me and my family talk about what to do tomorrow, we will maybe go to the town/market. We also want to see the orangu tangs and the night flies, so now we need to start planning...

Have a great day!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)