måndag 5 januari 2009

Hästar

MALAYSIA/BORNEO


Ett utav mina stärsta intressen är att rida.
Jag har inte ridigt på ett tag men nu har vi har flyttat till ett nytt hus i Singapore och ca 5 minuter från där vi bor så finns ett stall, så nu har jag börjat rida igen! YaY!

För några timmar sen så red jag på stranden i Kuta Kinabalu.
Hästen var vit och hade lite prickar. Jag fick inte reda på hans namn men han var rolig att rida...Det gick jättebra att galoppera i sanden!





One of my interests is to go horse backriding. I have not gone riding for a while but now we have moved to a new house in Singapore and about 5 minutes from where we live is a stable, so now I have begun to ride again! YaY!

A few hours ago I went horse riding on the beach in Kuta Kinabalu. The horse was white and had some dots. I didnt know his name but he was fun to ride ... It was great to canter in the sand!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)