torsdag 22 januari 2009

I love mexican food...



Häromkvällen var jag, lillebror och mamma och åt på en nyöppnad mexikansk restaurang, den öppnade faktiskt den kvällen vi var där, så vi var bland de första gästerna.
Jag är den (och pappa förstås) som gillar stark mat, maten var verkligen supergod. Eftersom det var premiär var det fullt ös på restaurangen och jag och min lillebror var de enda unga där...

Vilken är din favoritmat?

Imorgon är sista dagen i skolan, vi är lediga hela nästa vecka, jippie!

The other night me, my little brother and my mom went to a new mexican restaurant, it actually opened the same night, so we were among the first guests. I really like spicy food, and the food was really nice at the restaurant. The restaurant was kinda hectic, me and my brother were the only kids there...

Wich food is you favourite?

Tomorrow is the final day in school, next week we have a holiday (Chinese New Year), yeaj!


9 kommentarer:

  1. mexikanskt är supergott

    SvaraRadera
  2. hej söta du!!

    vad kul, hur kommer det sig att du bor där? och hur länge har du gjort det??
    KRAM <3

    SvaraRadera
  3. Oh tack! Det måste jag ju bara ta som en komplimang =)

    Bor du i Singapore? Jag har släkt där =)

    SvaraRadera
  4. hoppas jag med!!

    åh va skönt. :)
    lite avis är jag faktikst!
    kram

    SvaraRadera
  5. ha en bra fredag! =)

    SvaraRadera
  6. sv: hehe ja :)
    hur kommer det sig att du pratar svenska när du bor i singapore? :P

    SvaraRadera
  7. Sv: Nja jag tycker inte det gör så ont men det är väl för att jag har gjort det så många gånger nu :P okej men det är super gott!! :D

    Åå vad gott :P Min favomat är nog lasange XD

    SvaraRadera
  8. tack! :)

    okej, vad roligt med så många elever ;)

    SvaraRadera
  9. sabina: Jo det är nog väldigt shönt! ;) ojj då, det måste vara ganska jobbigt ;s vi får inte någå tror ja :) KRAM
    www.ssabinaah.blogg.se

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)