onsdag 28 januari 2009



Ännu en ledig dag, men på måndag börja skolan igen och då får vi vänta ändå till påsklovet innan vi är lediga igen, suck!
Idag har jag varit på stan med Sophie, hon är från Frankrike, vi har shoppat, tittat på folk och fikat på Starbucks. Nu är jag hemma och hämtar mina ridgrejer för jag ska sova över hos Sophie och ska rida i morgon bitti. Om jag orkar upp...
I brist på tid lägger jag in ett kollage jag gjorde efter semesterresan till Langkawi.

Hoppas ni alla har en bra dag, nu måste jag dra!
Kram.
Another lazy,free day, but on Monday school starts again and we have to wait until April before our next holiday, puh!
Today I´ve been hanging out with Sophie, she´s from France, we have been shopping, looked at people and dropped by Starbucks. I´m gonna sleep over at her place so I´m just home getting my riding gear, I have a lesson early tomorrow morning. If I don´t over sleep...
Today I show you a collage I´ve made from photos I took in Langawi, have a good day!

29 kommentarer:

  1. I´ve always wanted to go to Langkawi, lucky you!

    SvaraRadera
  2. Jag längtar till påsklovet så!

    sv visst var de coola:D

    SvaraRadera
  3. åh vilka fina bilder! hur länge har du bott i singapore?

    SvaraRadera
  4. sv: hehe okej :P

    Vad vackra bilder!

    SvaraRadera
  5. sv. men menar du det, den tar upp hur mycket tid som helst!
    =)

    SvaraRadera
  6. Svar: haha, min kusin är adopterad från Kina. Nu har hon förvisso varit här i Sverige i tre år, men säger "tjå" istället för två och så har hon svårt att säga R.

    Coolt att bo i Singapore! :) Varför bor du där och hur länge har du bott där? :P
    Jag skulle vilja flytta till Australien typ ett år eller så, men det får vänta tills efter gymnasiet ::)

    SvaraRadera
  7. *Sv; tack tack :) Oj, är det sant!! Vilket "sammanträffande", nästan... fan vad spännande att du bor i just singapore för jag kommer därifrån! Mamma är svensk och pappa är från singapore. Fasen vad coolt! aldrig träffat eller pratat någon som är därifrån, fast du bor ju bara där. Berätta allt! :) du får gärna maila mig med svar:) kram på dig*

    SvaraRadera
  8. Svar: Haha, min kusin är adopterad från Kina. Hon har förvisso varit i Sverige i tre år snart, men säger fortfarande "tjå" istället för två och J istället för R. Det går framåt.. :)
    Coolt att bo i Singapore! :D Har du bott där länge? Varför bor du där? :)
    Jag skulle vilja flytta till typ Australien
    och plugga ett år eller nåt, men det får vänta tills efter gymnasiet :)
    Lojs. http://lojskojs.blogg.se

    vet inte om du har fått 4 likadana kommentarer nu, min data vill inte samarbeta :)

    SvaraRadera
  9. Svar: Jo det gick riktigt bra, alla rätt fick jag :D Och tack!

    Mysbilder, ååh!
    Kram

    SvaraRadera
  10. vad roligt och spännande att vara bosatt utanför sveriges gränser, specciellt i asien.
    hur hmna du där?

    SvaraRadera
  11. nä det kunde jag inte :( men förhoppningsvis kan jag göra det imorgon :)

    SvaraRadera
  12. *Tack tack :D jag längtar efter att få bära upp dom snyggt, hihi! :D*

    SvaraRadera
  13. oh, hur kommer det sig att du bor där? :)

    SvaraRadera
  14. tack för kommentaren iallafall :D
    kraam

    SvaraRadera
  15. Hej Erica! Oh tack ska du ha! cGör så mkt med alla söta kommentarer! Kul =)
    Mysiga bilde du har! O härlig blogg! Kram Jonna

    SvaraRadera
  16. sv: ja verkligen..

    SvaraRadera
  17. sv, ja det är jättekul. Å, jag vill också bo där de är varmt!! :D

    SvaraRadera
  18. Svar: Tack så jätte mycket. Det är jag som har fotograferat :) Ska skriva in det, är faktiskt lite otydligt ::)

    SvaraRadera
  19. Wooow, gud vad tuff blogg!!!!! :D
    & vad tufft att bo i Asien, liksom. Jag skulle meeeer än gärna slippa det här skitlandet. :)

    SvaraRadera
  20. Vad kul att läsa om den svensk i Singapore!

    Sv: Tack gumman :)

    SvaraRadera
  21. Sv: Tack :D <3

    Oj, du får mig ju att längta ännu mer till Thailand när du visar dom där härliga bilderna! ;D

    SvaraRadera
  22. tack så mkt :) Nice att bo i singapore, hur länge har du gjort det? :)

    SvaraRadera
  23. Det är ju så sjukt gott! :D

    Haft en bra dag?

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  24. Va kul :'D Oh, Sån skulle jag oxå vilja ha, KAn dock inte spara så länge ;) E en värdelös sparare alltså >.<

    SvaraRadera
  25. vad bra, hehe tack så mkt :) hur är det med dig idag då? :)

    SvaraRadera
  26. ja den gillar jag med :D
    fan vad ball blogg ska läsa igenom den :D och lägga till på bloggkoll, asballt att du bor där borta ju :D

    SvaraRadera
  27. Visst är det gott. :)

    SvaraRadera
  28. sv: haha, jobbigt värre.. ;)
    fin blogg du har :D

    SvaraRadera
  29. Fina bilder :)

    sv; tack så jättemkt :)
    nej, det är inte jag. snarare hur jag skulle vilja se ut :)

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)