söndag 15 mars 2009

Hej Hej
Jag har valt vad jag ska göra åt min blogg för att jag har ju inte varit på den så mycket. Jag ska byta lite saker
1.Jag ska inte skriva så mycket (Ibland skirver jag ibland inte)
2.Jag ska mest ha bilder
3.Jag kommer försöka göra reklam för det
4.Man får fråga om man vill veta mer om en bild!

Jag börjar idag!


Emotions


(Its a random topic i know!)


Me feeling bad..

Jag känner mig dålig...


Me feeling good because of horse riding.. Same time i feel weird becauase my horse just dribled on my teacher.Can you see the horses tounge!?
Jag när jag känner mig glad för att få rida..Samtidigt känner jag mig konstif för att hästen dräglade på min lärare. Kan du se hästens tunga!?


Me feeling loved by my family!

Jag när jag känner mig älskad av min familj!


Me feeling blue and yellow
Jag känner mig blå och gul

SWEDEN

7 kommentarer:

  1. tack söta du ;) nej, han heter ghostface killah är en hiphopare:)

    SvaraRadera
  2. sv: tackar tackar:D Ja de gör jag väldigt mkt:D

    Kram

    SvaraRadera
  3. tack va du e gullig! lycka till med allt! kram / leonora

    SvaraRadera
  4. sv: Tack.
    Det är en hane faktiskt :) Han är 1½ år

    SvaraRadera
  5. Sv: Tack så mycket! :D
    Lägg gärna till mig på bloglovin.com om du har lust :)

    SvaraRadera
  6. Vilket spännande liv du verkar ha. Det vill jag läsa mer om!

    SvaraRadera
  7. taaack taaaack :D

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)