tisdag 13 januari 2009



SKOLA!
Jag går i en engelsk skola här i Singapore, det var super läskigt när jag började här för jag kunde typ bara säga "Hello" och inget mer. Men efter att ha bott här i 2 år så pratar jag flytande engelska, nästan så att vi svenskar pratar engelska med varandra, haha.
Skolan jag går i har över 3500 elever vilket är lite skillnad mot min tidigare skola i Sverige som har 400!

SCHOOL!
In my school we only speak English, it was kinda scary my very first day in shool because the only word I knew in English was "Hello". But after living here for 2 years my English is absolutely much better. It´s almost like I speak English to my Swedish friends, haha.
The school has many students about 3500, that´s a big difference from my previous school in Sweden wich had about 400 students.


My mom wasn´t to impressed when I had to finish my homework the last day of the 3 week holiday, ........wooooppppppssss!



1 kommentar:

  1. oh thanks!
    I add u to my favourite blogs

    kisses honey!

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)