tisdag 27 januari 2009

Nu har min kompis Romi precis gått hem, hon sov över och vi var uppe och kollade på film. The Zhohan! Det var inte första gången jag såg den men den är fortfarande rolig. Eftersom hon kommer ifrån Israel så var det lite extra roligt!


Men nu ska jag på fest.... Min mammas kompis eller min kompis mamma fyller 42 år. Det kommer att komma massor av Svenskar och engelsmän. Det ska bli super kul.

Byyyeee!!



Now my friend Romi just gone home, she slept over and we were up and looking at a film. The Zhohan! It wasn´t the first time I saw it but it's still funny. Since she comes from Israel, it was a little extra fun!
But now, I am going to a party .... My mother's friend or my friend's mom turns 42 years. There will be lots of Swedes and English people. It will be super fun.

Byyyyeee!

12 kommentarer:

  1. Hoppas det blev en hejdundrande fest!

    SvaraRadera
  2. FRÅGESTUND på min blogg :) , fråga på bara , ja svarar gärna på allt mellan himmel och jord !
    desto mer fråger desto roligare, komigen nu sötan :)

    kram lina

    SvaraRadera
  3. trevligt å följa ditt liv i singapoor :)

    SvaraRadera
  4. Jo jag har ju det . :) Hehe men det är sånt man får ta ibland oh det är kul också. Hur är det med dig då?

    SvaraRadera
  5. va kul :D grattis i förskott haha

    SvaraRadera
  6. Oh Zohan,I love that film,is so funny!

    kisses honey

    SvaraRadera
  7. sV, jaha okej, vad kul :)
    men du tack detsamma gumman.

    kram på dig!

    SvaraRadera
  8. sv: ja de satt riktigt fint :) haha, åhåå bor du i singapore? shit va häftigt. hur kommer detta sig?

    SvaraRadera
  9. hejhej vilken fin blogg! ^^
    kram

    SvaraRadera
  10. mysig blogg :)

    kramis

    SvaraRadera
  11. Svar: Haha nämen oj, så bra var jag på geografi :D Mysigt verkar det i alla fall vaa, vill också så gärna ha sommar året runt!

    kram

    SvaraRadera
  12. sv; tack! =)

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)