lördag 24 januari 2009


Idag har vi varit på klubben, solen har skinit hela dagen och det har varit dundervarmt! Så poolen var härlig att hoppa i, de hade även en trampolin som gick att dyka ifrån, det var kul! Tidigare när vi bodde i lägenhet hade vi pool, gym och tennisbana precis utanför dörren, men nu har vi flyttat till hus, så då gick vi med i en klubb som har alla de grejerna istället!
Nu måste jag rusa, ha en bra dag!
Today we went to the club, the sun has been shining all day and it´s been really hot! So jumping in the pool was nice. Before when we lived in a condo we had all those facilities like, gym, pool and tennis court just outside the door, but now we live in a house, that´s why we joined Swiss club.
I have to go now, have a nice day!

9 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren!

    Vilken härlig blogg du har! :)

    SvaraRadera
  2. Lovely photos!
    Oh,I wanna go to Singapore!
    It look fantastic...!

    kisses!

    SvaraRadera
  3. kul att du skriver på engelska med! =)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket! :)
    Åh, så härligt! En som gick i min klass bor där nu... :)<3

    SvaraRadera
  5. SV: tack så mycket :) Din blogg var super häftig , och roligt att läsa när du bor utomlands blir en helt annan blogg :)

    SvaraRadera
  6. nää jag tyckte att det var bara vanligt att bo där. inte direkt koolt elr något. ;)
    gud vilka fina ögon du har, jag märkte det nyss!

    SvaraRadera
  7. åhhh fett avis jag är vill inte bo i kalla sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  8. tack så jättemycket:)

    SvaraRadera
  9. vad fina bilder :D
    Good night!

    SvaraRadera

Tack för snäll kommentar!
Om du undrar över varför jag bor i Singapore finns allt i fliken "Bo i Singapore", har du andra frågor så kör på:)